Har inte använt dom än. Men blir säkert bra. Vilken tur att jag läste att kortbyxorna är mindre än dom knälånga.
Bra, men små i storlek. Köpte färg brun i samma storlek och de var perfekta. Litet konstigt att samma shorts i olika färger inte är lika i storleken.
Små i storleken jämförtmed samma modell som har längre ben. Tyvärr för små.
Små i storleken jämförtmed samma modell som har längre ben. Tyvärr för små.